sábado, 26 de mayo de 2007

Hans Zimmer

Tendemos a reconocer el éxito solo en gente fallecida. Parece que hasta que no te mueres no puedes recibir homenajes, ni ser considerado un genio. Pues actualmente hay un portento de la música que muchos no conocen aunque continuamente oímos muchas de sus creaciones. Hans Zimmer es el compositor de, entre otras muchas, las bandas sonoras de películas como: Gladiator, Batman Begins, Piratas del Caribe o Pearl Harbor. De esta última os dejo la canción Tennessee, el tema principal de la BSO, con algunas imágenes de la película.

4 comentarios:

susanna dijo...

No sabia que totes aquestes BSO havien estat fetes per un mateix compositor, inclosa també la de El ultimo Samurai, EL codigo da Vinci, El rey Arturo, Black Hawk derribado i segur que em deixo alguna més.
Crec que les BSO estan dividides entre Hans Zimmer i John Williams.
Jo em quedo amb el tema principal de Gladiator!!
susanna

Anónimo dijo...

Bé, jo diria que la cosa està entre tres compositors, ja que no ens podem deixar al grandíssim Danny Elfman, col.laborador habitual de Tim Burton a les seves pel.lícules. Ha posat banda sonora a "Eduardo Manostijeras", "Pesadilla antes de Navidad" o "Men in Black" entre moltes d'altres. I com a curiositat, és el creador del tema principal dels Simpsons. Un altre dels grans!

Anónimo dijo...

jo tp ho sabia...kin gran talent!!!sembla mentida....i tb las pelicules son obres d'art!!!

k macooo:P

Anónimo dijo...

la canço amb la lletra...tb es mol maca...s d'una tal --> faith hill i la canço es diu = there you'll be